Gud är fin.

Jag har funderat på vad ni vill höra. Vill ni bara höra om vad jag gör på dagarna? Det komme rinte bli så himla spännande. Det är lite film, häromdagen såg vi Såsom i en spegel av Ingmar Bergman. Det är mest längd just nu, jag lurade med Samuel. Inatt låg vi och pratade till klockan 2. Vill ni hellre läsa om när jag har ångest? Eller alltihop? Ni kommenterar ju inte, så jag vet ju inte. Men jag skriver på här.

Den här veckan har FoF haft praktik, Zebra har lov, NoS har nog också praktik tror jag, FoF LED har också praktik, U är borta så det är bara vi i Bibelklassen som hänger i skolan. Detta resulterade i att vi hade en bönevecka där vi har bett varje dag på en massa skojiga sätt. Tidebön och grejer, hiskeligt spännande! Jag har återupptäckt bönen, det har väl varit lite si och så med den, men nu är jag back on track. Ja, Gud är fin. Jag lär mig så himla mycket bra saker här, hjälps att komma ihåg det viktigaste, jag blir mer och mer fäst och säkrare och säkrare på att det är kristen jag ska vara.

Nu ska vi knalla ut och se vad dagen har att erbjuda. Vi börjar med kaffe.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du är så bra Rebecca! Jag vill läsa om ALLT! Eller kanske inte så mycket sport.. Men typ allt utom sport? :)

2011-03-19 @ 17:23:27
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0