En kort sammanfattning av livet just nu

  • Helgens magont resulterade i att jag är en hel karta Ipren fattigare. Vojne.
  • Den här veckans två andakter är avklarade och jag överlevde, trots att jag tänkte att jag skulle dö kvällen innan.
  • Till den första andakten hade jag skrivit typ sju manus, när jag skulle hålla den inför halva klassen (en skoluppgift, hur knäppt är inte det?) kollade jag på texten till min Lars Winnerbäcklåt och kom på att "såhär kan man ju tänka". Jag slängde manusen och freestylade, inte ens budskapet var detsamma...
  • Idag har jag stakat och skaetat (skejtat:P) en mil på längdskidor... Det är resultatet av dålig fästvalla. Det och galet sega axlar, bålparti och ben...

 


Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är så roligt att du bloggar! Det är så trevligt!

2011-01-27 @ 12:11:58
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0