SCHAS OVE, SCHAS!

Tjena tjenare mannen!
Åh, solsidan! Såg ni det? Det är den nya grejen här uppe på Hålland just nu, att härma Ove Sundberg.

Idag har jag bokat tågbiljetter hem till vecka 9, då kommer jag och gör Norrköping osäkert igen, haha. Det känns som att jag kom upp hit för en månad sen, men det är ju faktiskt bara en och en halv vecka typ... Men men, jag vet inte. Jag längtar inte direkt hem heller. Jga har en massa att fixa innan jag åker upp... Typ att jag måste ringa  min praktikplats, det ger mig kväljningar och obehag i hela kroppen. Men men.

Idag har vi haft en dag med Biblisk geografi. Vi har pratat om Jerusalem mest, sett en modell av hela staden och dessutom byggt en egen modell i snön som vi sen gick en vandring i. Galet galet! Väldigt intressant.

Nu måste jag sova. Alla sover, hela jämte är öde och tomt, endast Rebecca är vaken. Och Joel ser det ut som på skype, och det är illa... För han har hjärnskakning. Jaja. 

Vet ni att om ni har csn-kort så kostar det bara 150 kronor att åka upp hit. Kul va?
Pusspuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0