Hålland och jag.

Jag är tillbaka i norr. Åkte nattåget inatt och vr bara en timme sena. Jag, David och Rasmus åkte tillsammans, träffade lite Boråsfolk det vill säga Johannes, Marika och Karl på tåget. Trevligt att möta lite folk! Lyckades hamna i en kupé med en supersnarkare. Alla höll på att bryta ihop, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men någon gång runt tre gick han ut, till nån annanstans, så sen sova jag gott. Men men, så kan det vara. Kom hem till ett iskallt, tomt Jämteborg med en bil som inte reagerade alls när jag vred om nyckeln... Det kändes lite sådär... Men nu laddas batteriet och imorgon kommer det vara fit for fight.

Det blev inga skidor idag för mig eller David, krångel med skjuts och bussar samt en dålig natts sömn gjorde att vi låg inne och kollade på film istället... Sen kom alla hem coh då blev det gemensam middag och film. Hiskeligt trevligt!

Dags att fixa runt lite här i rummet. Sen är det dags att sova tror jag... Imorrn ska vi till backen:)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0