GÄÄÄSP

Jag är trötter. Galet trötter! Gårdagskvällen spenderades på Världens med Elin, Frida och Johanna. Vi lekte Sanning och konsekvens. Egentligen behöver jag ju inte skriva det här, eftersom jag tror att det är mest dom som läser den här bloggen, i alla fall ibland;) Men men, jag fortsätter. Vi åkte förbi Max också, gottigtgottigt!

Sen kom vi hem, vid typ 1.. Hmm, gå och lägg dig Rebecca! OCh det gjorde jag, men inte somnade jag för det. klockan blev både 2 och halv 3... Sen sov jag i lite drygt en timme. Sen var jag vaken en timme, hörde hur mamma gick upp och åt frukost. Jag låg och tittade i taket... Sen, halv 8 vaknade jag igen, panik panik, jag ska vara hos tandläkaren om en halvtimme. Men det gick ihop sig.

Nu ska jag fika med Ebba. Mysigt! Imorgon åker jag hem, upp, bort, till Jämtland! Det ska bli skönt, jag längtar dit nu...
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0