Handspritspritsprit

Jag är fortfarande vid liv. Så är även hela familjen, trots att man ett tag trodde att det var ute för familjen Knutsson. Jag har ju en far som åker lite skidor och i dessa tider är det tydligen nåt skitstort lopp, typ 9 mil och han har tydligen tränat en hel del. Min far har seedat upp sig en startgrupp och han är pepp som en liten häst. Det enda som verkar kunna stoppa honom är om han skulle råka bli sjuk. Detta innebär att vi har en ansenlig mängd handsprit, han har ständigt en med sig och en står utanför toaletten. Den här hetsen kommer av att jag kom hem till en magsjuk mor i lördags. Hipphapp, karantän för henne, ut med pappa och ut med mig. Nu mår alla bra och pappa är inte sjuk, amen!

Är i Norrköping den här veckan. Konstigt, fast skönt. Ska ha praktik på Ria-centret, Hela människangrej... Ska bli spännande. Ska även ta bort gojs i munnen och träffa folk:)

Så, jag återkommer väl. nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0