Fiske

Den här dagen har varit långsam och ganska tråkig. Mistah var dock också lite nere så vi var inte ensamma. Dessutom lekte vi partyleken August/Bengt med klassen, typ. Och så har jag tränat och sett Black Swan en andra gång, så dagen blev helt okej till slut!

Igår hade vi en riktigt fin dag förresten! Klassen åkte ut på en sjö och fiskade, sol(efter lunch) och fint väder och fina människor!









Chillpimpling!







Dessutom åkte vi nog lite vilse på vägen hem. Jag vet inte? Var vi i Spanien? Jag trodde vi var i Kaxås...

Kommentarer
Postat av: Alexander

Alltså... Det verkar vara så himla fint där uppe! Och Black Swan... jag blir glad bara jag tänker på den :)

2011-04-13 @ 11:22:06
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0