Snart slut...

Idag fick jag, helt plötsligt, ett litet slag i magen när jag kom på att det bara är 7,5 veckor kvar, sen åker jag hem. Hu! Jag vill att det här ska vara lääängelänge till! Jag vill ha 3 meter till herrn och inte 110 mil, jag vill kunna ha terapisamtal med Joel vilken natt som helst, jag vill ha party med Elin, jag vill ha stickgurun Emil i närheten, jag vill gå broarna med Johanna. Jaja. Så här är det väl med livet. Men det börjar dra ihop sig så dant nu.

Nästa vecka ska vi dock på klassresa och nu är det inte så jättemycket tunga delar kvar utan mer chill och lite resor hit och dit. Dessutom ska vi gå på teater i Östersund!!! "Scener ur ett äktenskap" på Riksteatern! Jag har längtat efter teater sedan i höstas, så det ska bli helmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0