Vem vare som...?

Jag berättar nog från och med nu, orkar inte ha en stor catch up om typ Wilhelmsberg där vi hade retreat och skulle vara knäpptysta en hel dag (vi har tredagarsretreat i vår)(Jag klarade det inte...), eller om att vi spelar volleyboll och att mitt mål för det här året är att bli grym på volleyboll, jag tycker minsann att jag redan är bättre. Vi går långa promenader och dricker kaffe, äter frukost framför TV-gudstjänsten på söndagsmorgnarna...

Så, igår plockade vi ju svamp. Vi hittade bara blek taggsvamp som vi hade kontrollerad av en svampexpert, stuvning vart det som åts upp idag. Finfint! Vi hade en extremt mysig fikastund under en av liftarna i Björnen med hemmagjord pizza och kaffe.


När vi satt där ringde Linnéa och undrade om vi skulle in på Popblaster, en "festival" i Järpen. Och japp, det skulle vi ju. Så vi klädde upp oss, sminkade och speglade oss. Allt för att få hänga med "Järpengangsta" och andra små barn. Dock fanns det en riktig höjdpunkt: Moto Boy! Varför har ingen visat mig denna man tidigare? Jaja.

Så Linnéa sussade här i mitt rum, vi såg på Kenny Begins tillsammans med Jämtefolket, lååg och pratade och så där. Sen åkte hon hem, vi kollade på TV-gudstjänsten, jag städade, hängde med Johanna och tvättade. En extremt spännande uppgift... (mamma blev nerringd och lite så där.) Sen gick vi till Undersåker, en promenix på 5 km, det finns bara en liten hake, man knallar alla kilometrarna på E14... Freaaaaky! Så vi bad till Gud och satte av. Köpte some stuff... Fick skjuts tillbaka av en snäll man som JOhanna kände. Schyrrans;)

Jaja, så kan det vara. Tidig kväll ikväll... Imorrn börjar vi med Bibelsyn.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Borde finnas en "gilla knapp" på bloggen...jag gillar att du skriver här igen och att du trivs!!!

2010-09-06 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0