En hyllning till folkis och Hålland:)

Här på Hålland är det faktiskt kul nästan jämt! Kul, eftersom vi är i Jämtland. Jag har liksom inte haft tid, ork, lust eller vilja att skriva något den senaste veckan. Jag tänker att en massa bilder på facebook kan ni ju kolla på! Jag omges varenda dag med grymt fina människor som gör mitt liv härligt. Kramarna och den fysiska kontakten som är så typisk folkis har börjat komma igång, asnajs! Imorgon är det dags för lite teater, hoppas jag. Det är i alla fall en teatergrupp som har skapats. Däremot kan man vara lite rädd för att det bara är flum och spex. Jag vill spela teater, hela min kropp längtar efter ett riktigt manus som man kan fördjupa sig i, en spännande karaktär som amn bara kan disekera... Jaja, vi får se, vi får se...

Jag trivs på mitt rum, jag trivs med mina Jämtekompisar och jag trivs med vädret, färgerna och hösten. Det enda just nu kan vara att jag skulle vilja träffa Matilda, Amanda, Emma, Camilla (som förövrigt åkte till Australien idag...:/), alla mina män och så där... Men men, så kan det vara...

Nu ska jag sova. Bibel och Guds rike imorrn:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

asså, man blir ju sugen! :)

2010-09-28 @ 11:31:18
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0