Hålland:)

Wow!
Hej ni alla mina glada vänner och bekanta! Helt sjukt länge jag har varit utan internet och allt sånt här... Jag har så mycket att berätta så jag har alldeles svårt att veta var jag ska börja... Jag har också varit extremt dålig på att svara på sms, mest för att jag inte har vetat var jag ska börja.

Kan ju börja med att säga att vi kom upp, jag och David, tillsammans med en massa andra. Bland annat ett gammalt lägerdreggel, inte från min sida (jag var nämligen inte närvarande vid det lägret)... Fräänt! Jag hade extremt mycket saker med mig och höll på att inte komma av tåget, men det gick bra me dhjälp av lite folk och så där. När jag sedan har packat uppp allt har jag upptäckt att jag har glömt en massa saker, emn men... Det finns ju tillfällen att hämta upp det.

Jag anlände till mitt rum, Jämteborg 15. Ett väldigt fint rum med marshmallowrosa väggar och eget handfat som jag tydligen måste betala extra för utan att ha fått välja till det. Jag är lite putt faktiskt... Jaja. Grymt värt med ensamrum. Nu har man dessutom lärt sig att om man har dörren öppen så kommer folk in, stänger man den så är man i fred... Naaaajjz!  Mina grannar är mycket trevliga människor som jag har kommit att tycka om. Första veckan var man ny och jag hade lite jobbigt me datt både vara social och hinna landa här. Så jag kände mig väldigt blyg och spänd första dagarna. Något som dock har släppt nu nästan helt.

Nu hör man att filmkvällen är över. Kanske att det blir en till, överväger i sådana fall att knalla ut och vara med i tittandet. Så nu slutar jag och så lovar jag en videoblogg snart, bara för att jag tycker att det är skoj;)... Ni får tyvärr inte se något av resterande Jämte och skolan eftersom det är pinsamt... Men kanske om jag går ut på natten... Hmm...



Jaja, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0