Ännu en helg

Ojoj, ännu en helg har försvunnit här på Hålland. Den har varit extremt chill med promenixer, brödbak, film, häng på Tant Annas inne i Järpen, TV-gudstjänst, spel och tjejkväll.

Jaa, jag vet inte... Det har väl inte hänt så mycket jättespännande. Jag vann på galenpanna efter en total superspoiler från Hannah. Jag hade "Spindelmannen" och "Djungel" på mina kort och så skulle dom andra göra en tidningsrubrik som gav en hint om vad det var på mina lappar. "Spindel i djungeln" fick jag. Det var kul, jag vann som sagt;) Sen spelade vi Med andra ord, sjukt kul! Jag och Johanna vann på det med, sjukt kul!;) Spelomgången var helt totalt urflippad och alla skrek och gormade. Så nu är ajg trött...

I veckan ska vi börja med Apologetik, det känns grymt spännande.

Jaja, nu är jag trött.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

å, jag älskar det ordet!

2010-09-13 @ 11:08:13
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: alexander

ja, asså, apologetik! :)

2010-09-13 @ 11:09:12
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: frida

Mjäk, det är reklam på din blogg där det står: "Finnar? Gör som Avril Lavigne." Och sedan en bild på henne där hon är så airbrushad att näsan smälter in i kinden. Ser det ut som.

Any hu. HEJ! :D

(Börjar lära mig dansen till let's go to the mall, ordentligt med bra)

2010-09-15 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0