Bakning och galna nakenfisar

Jag blev meddragen på bakning i skolans vedugnsstuga av Rebecka, Elin och Olivia... Ska jag vara helt ärlig så var jag lite skeptisk först, det skulle betyda att jag missade fårrusningen i Undersåker som tydligen skulle vara en riktig hit (det var lite överdrivet). Men jag hängde med i alla fall...

Vi började med att eldaeldaelda i ugnen och sen var det pizza som gällde, grymt värt! Sen lite tunnbröd. Det började trevligt med oss fyra tjejer och sen tog det skruv. Häromdagen gick Rebecka fram i matsalen och annonserade "nudistklubben" på skolan... Detta tog vi fasta på, så Elin stog i trosor och förkläde, Harry, som kom senare, stog i bara kalsonger och alla var utan tröja... Hej och hopp... Det går ju inte att förklara stämning så här, det var galet i alla fall. Efter ett tag kom lite bastufolk in, varav en spritt språngande naken, detta resulterade i mjölkrig och ännu galnare dans... Jaa, shit shit shit!

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Sol

Orgie!

2010-10-17 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0