Seeeeg morgon

Hej och hå, godmorgon och allt sånt där!
Jag är typ klarvaken, i alla fall kan jag inte somna om. Fast jag kom hem när det började bli ljust inatt/imorse vid halv 5... Då var jag i alla fall avsminkad och i min säng. Sen har jag sovit lite sådär... Jaja...

Igår var ganska så party.. Kan väl säga att den innehöll typ bonusmaterial från föreställningen. Styv och stel i en alldeles underbar verision;) Ja, sannerligen, kan de kalla sig musiktreor;) Jaa, som sagt, det blev sent men jag hade bilen, grymt skönt:)

Innan vi åkte iväg var vi här först. Hungriga som vi var köpte vi med oss två pizzor som vi partajade på. Ingen tid att hämta bestick eller tallrikar. Det här är så nära djuriskt beteende vi lyckades komma.


Jaa ni... Nu är jag extremt hungrig och har en blåsa på tungan. Amanda kommer hit snart. Lite senare, om ni har tid kanske ni får se Camillas djur, jag har förmånen att få ha dom på min kamera;) Wiihoo!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0