Studentplanering!

Ojojoj! Vilken peppdag. Hade IV-val imorse och upptäckte att rösten kanske har använts liiite mer den senaste veckan än vad den har gjorts på ett bra tag... Så jag hade lite problem med att komma över bröströsten så jag mullrade på;) Sen är jag extremt trött men ska ändå åka till NG och sen vidare till familjen Thorén för att planera studentfest... Myspys! Det blir säkert te, jag älskar att dricka te hos Thoréns...

Hade mentorstid också idag. Diskuterade studentveckan och middagar och klassresa och allt sånt där... OHH! Vad kul vi ska ha! Älskade klass...(sjunger) HOW AM I SUPPOSED TO LIVE WITHOUT YOU?... Jaja... Igår sökte jag in till Hålland... Hoppas att jag kommer in, det skulle vara grymt kul!

Nej ni, nu är jag hungrig och det är dags för lite lunch tror jag:) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0