städa städa städa!

Hallå där!
Dagen börjades med städning. Jag fick dammsuga hela undervåningen och sen skrubbaskrubbaskrubba hela duschen och toagolvet med tandborste och svamp, myspys! Är lite småtrött faktiskt... Kan ha att göra med att jag och Elin var ute och partajade hela natten. Kulkul! Sen tog vi en taxi hem och nu är jag här:) Igår kväll tränade jag först, sen åkte vi hem till Johannas kompis Oskar och grillade i det "fina vädret", det blixtrade och regnade, men då satt vi inne redan... Sen var det meningen att alla skulle ut, men nej nej. Det slutade med att bara jag coh Elin knallade ner till Hugos, men men... Jaa, what else is there to say? Saknar fortfarande musikalen... Men på lördag är det grillfest och på fredag är det klassfest... Åh klassen, klassen!

Jaja, Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte kommentera eftersom det är så kul att få kommentarer o folk är så snåla med sånt nu för tiden :) Det var hursomhelst mikket trevligt igår..eller trevligt..det låter inte särskilt party... det var kul! Det får vi göra om.. kände att vi hade väldigt djupa ämnen att diskutera.. typ rökning,avhållsamhet o sånt där hahaha

2010-05-13 @ 15:20:23
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, ne det märkte jag inte ens.. sov som en stock :) Vaknade vid okänd tid.. hade ingen klocka så jag antog att jag borde gå upp eftersom det var ljust, så tassade ner för trappen. Promenerade till min bil och upptäckte att klockan bara var sex, hahah ;)

2010-05-13 @ 15:56:55
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0