SATC

Nytränad och så där! Nu kollar jag på "behind the scenes Sex and the city 2", spännande! Längtar lite efter filmen faktiskt. Det är vissa delar som jag hatar med SATC... Typ Carrie, men resten av karaktärerna är bäst! Men snart kommer väl pappa och säger "finns det inget mer samhällsprogram så du kan lära dig om samhället istället?". Nu, nu hör jag hans steg i trappan. Ja, där ser man, jag känner min far;) Oh dad, you're so predictible!

Jaa ni, nu måste ajg sluta för att få behålla TV:n... 
Förresten, ni förstod självironin i förra inlägget? Tur att Johan har satt i alla fall ett av mina två teaterbetyg det här året;) 
Puss och hej 

Kommentarer
Postat av: Elin

nemen varför Carrie :p?

2010-05-25 @ 08:19:33
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0