Ormar ooch andra små fobier...

Usch, jag var glad och så där. Sen kolla rjag in på Camillas blogg och ser att hon har träffat på en orm. Skitäckligt, nu börjar dom vakna och jag vägrar röra på mig från min säng. Jag hatar ormar och jag får rysningar och högre puls bara jag hör det pratas om dom. kommer ni ihåg att jag har sagt att det värsta sättet att dö på, för mig, är att strypas. Det är en liten fobi jag har. Ormar är en annan. Fy sjutton! Fobierna har till viss del tillkommit vid samma tidpunkt. Jag var på kalas i Folkets Park när jag var liten och där hade dom ett tropikarium då... Min vän hade det som en del i sitt kalas, att amn skulle kolla på ormar. Alla fick hålla en tre meter lång kungsboa, typ... Jag var inte så kaxig. Jag sa "jag vill inte hålla den själv, Emilia får hålla i framkanten, jag vill inte dö"! Emilia var helt okej med det här. När jag står där, med tre meter kungsboa runt halsen säger herr tropikarium "Dom här kväver sina offer" och precis då börjar den slingra sig runt min hals. Herregud, jag är alldeles upprörd. Det kliar överallt och hej och hå. Nej usch. Det var inte så här natten skulle börja...´(Strypångesten har kommit till av andra orsaker också... Typ mina små rara attacker som hindrade/hindrar (vem vet?) mig att få luft eller att någon drog i ett sånt här käckt nyckelband som man hade förr runt halsen. Det drogs så att jag inte fick nån luft och jag fick ´så kallade bestående men).

Jaja. Jag har lekt med mina kära kusiner idag. Nu är vi kompisar. och jag har ÄNTLIGEN skickat in min finanskrisenuppsats:)

Kommentarer
Postat av: camila

det är lugnt ,,, bara du är med mig så ordnar det sig. i am the snakemaster!!!!

2010-05-02 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0