mes cheries, mina män och ma petite amie!

Äter keso/skink/paprika-knäcke, himmelskt gott. Ja, sannerligen! Tittar även på Sex and the city... Det är maraton på Comedy Central... Jag ogillar Carrie starkt, hon är så väldans klyschig. Hon skulle kunna säga "Du borde titta dig i spegeln och komma underfund med vad du ser....Jag gillar det jag ser..." Huuuh! Nejmen, det är ju Emmas replik;) Emma är duktig, jag gillar henne!<3

Har jag sagt det? Att jag har världens bästa vänner. Ma petite amie, mes cheries, mina män ÅHH! Vad jag älskar dom! Hur ska jag klara mig i höst...? Jag vill att alla ska stanna här och alla ska vara som vanligt!

Men om man ska vara lite ordentlig och tänk apå framtiden så vill jag in på Hålland, hoppas att dom kan ta in folk nu också... Hoppas, hoppas, hoppas!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0