Livskris?

happ, då var karaktärsarbetet till Sceniskt karaktärsarbete-kursen slut. :'( Fast :D. Det var ju sista grejen jag hade kvar, men det är ju verkligen så intressant och så roligt! Jag vill ha MER! Men men, samtidigt är det grymt skönt. Nu är jag snart klar med gymnasiet. Ska bara visa upp det här, försöka få ut det som jag har skrivit alla karaktärsdrag, viljan, medel och hinder. Det är ju alltid lika spännande, det blir sällan som jag har tänkt mig, fast ändå... Det blir ju i alla fall bättre och bättre, så det är väl ett bevis på att man har utvecklats de här tre åren. Oh, idag vill jag inte sluta gymnasiet. Fikade med Matilda, jag älskar den kvinnan<3, gick på stan med Emma, vad ska jag göra utan henne?<3, saknade Camilla, min älskade gumma, jag vill flytta in i dig<3;) och så vidare och så vidare. Hela klassen, hu så jag kommer sakna dom! Amanda, hugans vad tomt det kommer bli! <3 Åh! AHHH! Fattar ni Jag har en smärre kris här hemma.

Samtidigt längtar jag extremt till klassresan, hela studentveckan, att få ha på mig min balklänning, att få ha på mig studentmössan, party och mys heeela veckan, alla dagar! Jag älskar er nog minsann Es3a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0