Godnatt!

Åh! Jag är så trött att jag nästan skulle kunna somna, då är det skönt att jag redan ligger i sängen:) Det är bara att klappa ihop, lägga datorn på golkvet, ta av mig glasögonen och så bara tjipptjoop, godnatt!

Ska väl ändå säga att det har varit pluggdag här idag. Jag skrev klart och skicade in min projektrapport, såg dock nu att det inte kom fram till Johan, ajja. Som jag har kämpat, sån ångest jag har haft och nu är det bara klart... Konstigt...

Sen var det fest hos Calle. Jag var trött och opepp, Matilda hade feber och Amanda var på G. Kan ju även meddela att vadet är vunnet och jag ska nu fira, eller en annan dag kanske... Ajja, VICTORY:)




Kommentarer
Postat av: Sophia

hahahaha victory, aja. Grattis ;)

2010-05-23 @ 10:14:00
URL: http://sophiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0