GEEE OSS IMOOORGON!

Hallå där! Idag har varit en trevlg dag. Jag har hängt med mormor och morfar, varit och tränat coh haft föreställning. På föreställningen satt inte en enda stämma som den skulle, jag var ledsen... För hela släkten var här... Men men, jag sjöng på:) Nu är jag energilös, borde äta nåt. Tog lite morotskaka och så en heeel sodastreamflaska vatten... Jag är fortfarande törstig... Jag har fått en finne också... Det är en kille på reklamen som har världens mest ojämna hårväxt på bröstet. Det växer typ i fläckar... Ajja. Imorrn är det två föreställningar... Först en skolföreställning och sen en offentlig:) Ajja, nu är jag trött. Ska hitta nåt att äta, kolla klart på Scrubs. Sen sova... Man är så uppspelt efter föreställningarna så det är typ omöjligt o somna...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0