En sån här i väntan på maten

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft. Tekoppen om jag riktar handen till vänster och sedan lätt framåt...

Vad var det senaste du såg på tv?
Jag såg Top Model igår fast på datorn... Annars Parlamentet kanske...

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Nu kollade jag, piss... Typ 13.18;)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Danne visslar bakom mig, oerhört irriterande. Spisen knäpper och ungen blåser...

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bannade kycklingen för att den är långt ifrån klar när riset är klart vilken sekund som helst...

Vad har du på dig?(detaljerat)
Svarta strumpor, svarta jeansleggings, brunt linne som nån sorts kjol typ, en prickig tröja i turkost och svart, en randig, stor, stickad tröja...

När skrattade du senast?
Just nu är jag bara hungrig och vill inte skratta alls! Men jag såg en massa roliga bilder från gamla tider för nån timme sen, det var kul!

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Köksskåp? En tavla på en hoppande hare, en ljusstake, en tavla med en sjunkande båt, ett fönster utan glas och två tallrikar....

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En liten slav som kan skriva mina skolarbeten och en resa till nåntans varmt...

Berätta något om dig som folk inte känner till?

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Att maktgiriga gubbar som gillar att döda och har alldeles för mycket pengar sitter och bestämmer. Tänk vad världen skulle vara bättre om jag styrde det här skeppet! REBECCA KNUTSSON FOR PRESIDENT!

Tycker du om att dansa?
Hell yeah! Fast det är nog inte så vackert alla gånger...;)

Har du några husdjur?

Nope...

Vilket jeansmärke?
Jag hatar att köpa jeans. Men en gång hade jag ett par Wrangler som jag älskade högt, så då säger jag det. Wrangler.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nåt lite wild and crazy som typ Emma och David...

Vilken var din första konsert?
Electric Banana Band i Louis De Geer... Fast första gången utan mina päron var några från Fame Factory, typ Jimmy Jansson, Sandra Dahlberg, nån Pauline och en till somjag inte kommer ihåg. Jimmy Jansson var stort!

Fyra favoritsaker utan rangording?
Kaffekannan, ballongvispen, datorn och min studentmössa.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Alldeles för mycket önskningar har det väl blivit...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Ingen aning. Hade jag varit kille hade jag kanske hetat Jonas eller Anton. Fast Rebecca var nog ganska spikat av nån anledning.

Gillar du din boendesituation?
Det är soft. Fast det skulle nog vara bra o flytta... Ta lite ansvar och sånt...

Har du bra hörsel?
Jag hade mycket bra hörsel på hörselprovet förra året... Så jaa.

Idrottar du?
Jag kör Friskis och Svettis.

Smeknamn?
Becca, Becci typ... Beccibus?

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Iris- Goo goo dolls

Vad ska du göra nu?
Äta!   


Kommentarer
Postat av: alexander

å, va roligt! det var längesen jag läste nån sån här liten lista! kopierar

2010-05-11 @ 11:30:40
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0