Åh, ironi!

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en bra hårdag idag? Jag åkte till skolan and I felt FABULOUS! Sen satte vi oss i cafeterian och helt plötsligt börjar det spöregna. Jag tänker: "Piss! Jag som ska ända bort till Haga!" Men jag gick upp till skåpet och där ser jag att just ja, ingen jacka idag nej. Men men, jag slängde mig på cykeln, sprang in på Lennings och lämnade rapporten sen iväg igen. Jag såg ut så här när jag kom hem:
 
Tröjan bara smetade åt och det såg ut som att jag hade varit med i en "wet Tshirt"-tävling och byxorna var dyngsura och såg ut som en våtdräkt. Jaja, good hairday? Kan det vara så att jag har en liten läsare här som kan påverka vädret? Läser Gud bloggar? Läser han min?

Hur som helst så var det så här fint när Mina döpte sig i helgen:




Förresten har vi tre 10-liters hinkar+ en stor bunke med kyckling här hemma. Imorgon ska allt marineras och träs på spett, Oh how we love to ta Studenten;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, vad söt du är när du är arg! :)

2010-06-02 @ 16:01:30
URL: http://hannahiskottland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0