Vad ska det bli av oss?

Har ni sett att Robert Pattinson är ÖVERALLT! Hans nya film Remember me, dessutom finns det en Eclipse-trailer. Jag som hade gått över till andra snyggosar är på väg tillbaka. Förlåt att jag lämnade dig... :P

Matilda har haft Lalehs Bjurö klubb på hjärnan i flera veckor. Hon går rutn och nynnar "Vad ska det bli av oss?", det är ju inte utan att man blir lite frustrerad. :P Så idag skulle vi börja med lite mer Emil Jensen "Jag tror att jag är nåt". Härligt osvensk. Men ibland blir det fel. Typ "Jag tror jag är nåt att sätta upp och hoppa mig på", då blir det kul. Lyckades även yttra en tanke jag hade igår när jag cyklade och blev då till allmänt åtlöje. Jag har börjat cykla och ibland är det snö kvar på marken. Sen ibland så blir det krångel med tankarna och handlingarna tillsammans med otäcka hjulspår i isen då kan tanken "Varför svänger jag inte?" dyka upp i mitt huvud. Gosh, upptäcker nu att det inte alls är kul i text. Men skitsamma:P

Vi hade musikal idag. Dansade i tre timmar. Sen vart det paus och då somnade vi på ashårt trägolv i Linghallen. Skönt, nu är ajg ganska pigg!

Imorrn kommer det finbesök från Linköping, vi ska gå på Fridas projektredovisning på Lillan, sen efter ett tag ska jag hem till Amanda är tanken. Det blir inget melodifestuval för min del. Hade dock velat se det, emn mina kära vänner är ju tydligen inga fans... jaja.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha BÄSTA!

2010-03-13 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0