Tuudeluu vecka 10!

Ni får ursäkte den usla uppdateringen och den kommer inte bli så vidare mycket bättre heller. Jag är trött som en liten räka. Jag vill bara sova, men måste upp och borsta tänderna och kissa, kanske. Sen har jag en gammal kaffekopp på mitt nattduksbord, så det luktar kaffe, för det rä kaffesump kvar. Så jag sitter jämt här och blir lite kaffesugen,  men nej nej! Då somnar inte fröken Knutsson. Och det vill hon göra.

Imorgon är det studiedag, typ. Jag ska fixa Samhällskunskapen så den blir bra:) och klar..:P Är även sugen på att baka, får se om det blir nåt kul.

Kvällen har tillbringats hemma hos Jonatan på filmkväll. Luftslottet som sprängdes... trevligt!

äsch, nu somnar jag.

Förresten, nu har vecka 10 svischat förbi. Vecka 10. Fattar ni? DEN STORA ÅNGESTENS VECKA! Och nu är den borta. Bara sådär. Hejdå projektarbetet! Nu är det bara en liten rapport kvar.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0