Pluggdag med Emil Jensen och Matilda!

Sitter hemma hos Matilda, är ÄNTLIGEN klar med arbetsmiljön! Enda arbetet som är hyfsat i tid det här året!
Nu lyssnar vi på Emil Jensen och bakar scones! Lyssna på Emil Jensen kära vänner, VILKEN MAN!
Emil Jensen – Allt jag gillar upphör
Emil Jensen – Jag Tror Att Jag Är Nått

Yeay!

Nej ni, dags att hjälpa till med sconesen!

Pusspuss
(Från coh med idag, inga fler klockslag som rubriker. Dom nya rubrikerna kan bli fantasilösa och sådär, men ni ska veta, kära läsare, att jag lyssnar på er. Speciellt min käre bloggcoach, P. Haha!)

Kommentarer
Postat av: alexander

hahah XD asså rubrikerna är ett stort problem! tänk om jag ändå vore lika radikal som dig...

2010-03-03 @ 16:05:41
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: P

Det som saknas hos Alexander kanske inte är radikalism, utan en coach?

2010-03-03 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0