MVGIGVGGVGMVGG

En annan grej som vi har diskuterat, jag och ma petite amie, och som jag sedan har tänkt på och  fick ett litet rackarns exempel på nu. Andra perioden är slut=betygshets. Alla vill veta vilket betyg man har fått och även om man inte frågar, jag vill VERKLIGEN inte veta. Jag mår dåligt av det! Jag, jag vet jag är överkänslig och fjantig säkert, men ajg jämför mig. Jag jämför mig på Doodle Jump, jag jämför mig på saker jag vet att jag är sämre på typ sport, jag jämför mig speciellt med saker som betyg, jag jämför mig med hur andra ser ut, jag jämför mig med andras självdisciplin, jag jämför mig med andras kreativitet och å vidare. Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.

 Vad vill ajg nu säga med det här? Jag vet inte. Betyg är aldrig något jag vill prata om kan vi ju ha som en liten riktlinje. Undvik gärna att säga "Sluta vara så himla dålig", det förstör en hel helg för mig. Jag är just för tillfället inne i en liten självförtroendesvacka, det går förhopnningsvis över. Men tills dess, så är jag sån här:)

Kommentarer
Postat av: adinadenfina

ja tycker du är världens bästa!

pappo åker till usa 23mars, då har ja hans bil ett par veckor, tänkte våldgästa. bara så du vet!

2010-03-04 @ 13:29:59
Postat av: Victoria

2010-03-04 @ 13:54:39
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: P

Innan jag läste detta hade jag precis ägnat tio minuter åt att räkna ut vad som är teoretiskt möjligt att jag får för slutbetyg och vad som är troligt ;) Slumpen?

2010-03-04 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0