Morgoninlägg

Hej hej hej!
I vanliga fall har vi naturkunskap i halvklass på tisdagar, så jag tänkte att jag minsann inte började förrän vid halv tre... Tji fick jag. Vi ska vara på Komvux och ha pippi-special för snart ska vi gå runt strömmen och lyssna på fåglar. Så idag ska vi lära oss om Nötväckor, Talgoxar, Blåmesar och annat smått och gott. Så nu ska jag gå. Fast jag har inte klätt på mig än och kaffet blev misslyckat...

Jag har fastnat i Jon Foremans musik just nu, ni vet sångaren i Switchfoot. Himla skön är den! Den får nästan gå in  min spellista "Plugg/inte speciellt ansträngande". Men nu fick han en egen... Trevligt för honom!

Spenderade halva natten med Schulman Show. Det fanns avsnitt som jag missade, de två-tre första programmen. Mysgt tänkte jag och hade inte vett att stänga av och somna.

Det var party på NG igår förresten. Herr Eksmo fyllde 17 och Nicho köpte semmeltårta och jag hade bakat BÄSTA kladdkakemuffinsarna. Grymt fint var det! NG har helt plötsligt blivit väldigt roligt! Kul. Men nästa tisdag ska jag fika med en NG-tjej... Ihhw, alldeles allena. Vet inte hur det ska gå, men men. Vi får väl be på måndag så har jag nåt o säga till henne.

Jaja, dags att knalla kanske, ska träffa fröken Matilda utanför Komvux om 45 minuter. Jag får nog ta cykeln ändå..:(

Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0