Mina ben sticks...

God kväll!
Jag har inte varit hemma, därav inga nya blogginlägg. Men nu är jag här. Dagen har gått som planerat. En snabb kaffe med Matilda här hemma, ett snabbt kik på Saras projektarbete, en fika med pastor Tobbe, fem minuter på stan med Matilda, kaffe på mc donalds (Den var gratis för att jag har druckit så mycket kaffe:P ) sen till Paus och Ica för att köpa mat, upp till Lennings där det vart en sång/dans/teaterföreställning av Anna och Christine! Grymt kul! Sen även en skräckföreställning av Hanna, Nora och Amanda. Kul kul!

Nu har jag kollat igenom min blogglista. Det har inet hänt nåt kul. Jag har tröttnat. Fast inte på Alex, Calle och Katrin. Dessutom är det ju snart dags för ett nytt Schulman showprogram. Usch så ajg längtar. Jag har inget liv! (Har ju inte tröttnat på Elin, Frida, Martina och Alexanders bloggar, dom är favvo. Såklart!:))

Nu vill jag sova. Känner dock att mina ben sticks. Väldigt irriterande. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, för herr bojestigs blogg är ju nåt alldeles underbart!! men tack, kanske ska ta tag i livet och blogga lite..

2010-03-11 @ 10:17:47
Postat av: alexander

jag hatar när kommentarerna blir anonyma.. suck men det var jag iaf..

2010-03-11 @ 10:18:23
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: elin

åh vad rar du är :) din blogg läses flitigt varje dag, jag lovar :)

2010-03-11 @ 22:38:32
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0