Jag skäms...

Åh! Det här har varit en hel underbar dag! Kaffe med Amanda och Calle, fint väder så man hålle rpå o svimma och snn smälter så att man nästan ser vattenm,olekylerna ändra på sig. Jag har verkligen mått tipp topp hela dagen. Ända fram till nu. Jag skäms för att säga det. Jag kom på det, ajg skäms för att jag har SÄMST självförtroende just nu. Jag vill bara bygga upp det, idag ahr jag gått omkring och sagt "Shiet bruden avd snygg du är!" Och det var jag. Läppstift och solglasögon, kan det bli nåt annat än bra? Nej.

Men nu vart jag helt plötsligt ledsen. Det är ett skit. Jag ska gå till lennings, försöka tala ur Matilda lite ångest, få vad som helst annat att tänka på.

Först ska jag lyssna på Jimmy Jansson och glädja mig åt att vi kom tvåa i melodifestivalen med vår låt "Down on the ground" på IV-valet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0