I'm free

Ännu en onsdag och vad betyder onsdag? INGA LEKTIONER! Precis. Istället har jag läst hela morgonen, är nu klar med Nattens Demon. Amandas favoritbok, som sagt. Jag förstår henne, till viss del.

Jag ska även dricka te med Matilda, in till stan för att kolla på Saras projektarbete, fika med Tobbe, gå på Amanda och co. projektarbete och sedan på Christine och Annas projektarbete. Wiihoo! Sen är dagen slut. 

Det är fint väder igen. Jag är lycklig för att ajg får använda mina solisar! Nu ska jag klä på mig. Matilda kommer om typ 5 minuter, eller 25, jag fattade inte riktigt... Jaja. Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: P :-)

Typ 6 saker inplanerade på en lektionsfri dag!!! Där har vi rutin på att vara ledig, vilket jag saknar... :(

2010-03-10 @ 12:04:21
Postat av: P

HAHAHA! Jag vet att jag har hållit mig till "kontinuerligt kommenterande" hittills. Men om du börjar märka att jag bryter det mönstret och kommenterar många gånger, som typ nu,så beror det på de fantastiskt roliga fraserna man får fylla i när man kommenterar :) ( och dessutom har jag inget roligare för mig )



Have nutrias (ha sumpbäver) råkade jag på nyss..

2010-03-10 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0