HALLÅ!

Ojoj, Herr Brantis påminde mig om  att jag inte har uppdaterat på 30 timmar. Woops. Men men, jag rä trött och har varit grymt grinig hela dagen. Morgonen gick sjukligt långsamt, jag kom liksom aldrig iväg. Två timmars textanalyserande med en trasig kaffemaskin, iofs var jag mest sugen på varm choklad. Men men, stämningen vart lite sur. Jag satt och strök under, testade olika betoningar och tempon. Kom på lite karaktärsdrag till min kära Hekabe. Trevligt. Mne men, jag var hungrig.'

Rösti i skolan, vem tycker om det? Inte jag i alla fall. Men jag åt, annasr hade jag nog dött. För sen var det dansträning på musikalen. Fyra timmar har vi stått där och kört om och om igen. Tio minters rast fick vi där nånstans. Men men. Nu är jag så trtt så jag vill egentligen bara sova. Men så kollar jag ut över mitt rum, jag hör min faders ord klinga i huvudet "STÄÄÄDA!!!". Jaja, fast det kanske är bättre att gör aimorrn. Nu dör datorn snart.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0