Dagens lista, minsann:)

Dagens humör: HAHA Mitt humör varierar från lycklig till depp på några minuter these days...

Dagens mående: Jag mår ganska bra.

Dagens borde: Packa upp packningen från Åre, skriva om finanskrisen, en jämförelse mellan hinduismen och buddhismen, ett arbete om den psykosociala arbetsmiljön, kolla igenom projektarbetesbilderna samt sms:a Oskar om samhällsarbetet

Dagens frisyr: En sån där rackarns liten knut.

Dagens smink: Nada

Dagens klädsel: Gråa jeanstights och en svart oversize-tisha;):)

Dagens planer: Nu är det väl samhällen och arbetsmiljön som står högst upp på listan. Sen är det ju Boston tea party också! Som jag har längtat!

Dagens materiella vill ha: Flera par skor, roliga nagellack, hudkräm, flourtabletter och en Mr. PurpleXD HAHA

Dagens fundering: Äsch, en massa. Mest med skolan.

Dagens beroende: En filt.

Dagens tråkigaste: Plugget och snön.

Dagens längtan: När jag få ha IV på Haga=Ännu kortare skoldagar på måndag och tisdag! 

Dagens superlängtan: När samhällen, arbetsmiljön och religionen är klar och projektarbetet är klart och fixat:)

Dagens tidning: Jag längtar fortfarande efter min ELLE som ligger i min väska och bara väntas på att läsas!

Dagens låt: Stressa inte, Oroa dig inte! med Emil Jensen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0