Cut'n paste

Ojojoj, som jag har klippt, skurit och klistrat nu. Är alldeles trött i rumpan och klistrig om fingrarna (fast det är iofs borttvättat, jag har inte klister på tangenterna...) Färgpapper ÖVERALLT på hela golvet och tankarna snurrar. Hur ska jag få folk att göra som jag vill? Kommer folk förstå? Ni får komma till Lennings nästa vecka (Även på Fridas föreställning, såklart! Fast den är på lillan(?) Dessutom har jag inte koll på tiderna för den föreställningen, emn när jag vet ska ajg säga!) dels får ni komma på tisdag och torsdag klockan 20.00 och Söndag 15.00. Sen står min utställning där hela veckan. Ska sätta upp den imorrn.

Jaja... Imorrn ska jag vara åp Haga... Ska försöka hitta, jag fattar ju inte "vägbeskrivningen", höger hit och vänster dit... jaja, med tanke på att jag kan fråga ganska många på den där skolan så ska det väl inet vara något större problem.
Pusspuss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0