Chanel? Fjädrar? Fransar?

Det finns nästan ingenting som dödar hela mitt humör som planering. Sån här ofruktsam planering. Sms:a runt och försöka få ihop folk till en bil, när jag hellre åker buss... Inget ansvar, inget nu måste vi hem, annasr somnar jag, bara glida runt, åka när man vill, komma när man vill. Gratis är det också, för jag har mammas kort. Matilda fodrar och jag skulle behöva stöta och blöta lite med henne. Ingen som har Hannas nummer. Jaja, jag fortätter väl litegrann. 

Dessutom är det tema-fest. Kul tänker ni. Jag får alltid lite ångest, men idag. För sjutton! Idag ska jag dit! 20-30-talstema... Vad hade man på sig på 20/30-talet...? Chanel. fjädrar, fransklänningar... A walk to remember-klänning. Jaa! Men GUUUD vilken tur, jag har ju alltid en sån hängande, utifall att... Jaja. Det blir nog trevligt! Kanske kan ta påskfjädrarna från vinden och sätta på en klänning. Synd bara att jag knappt äger en enda klänning...

Så ser min lördag ut. Den började dock med melodikrysset. Jag sa bara Josh Groban när jag kom ut ur mitt rum, för det hade jag hört att dom diskuterade när jag låg i min säng och läste nummer 37 i Isfolket (bara tio böcker kvar!), sen var det fint! Finbröd vart det även den här lördagen. Ni ska bara veta vilken fördel det är att ha en supermorgonpigg mor! 

Jaa, sen lite Let's dance med tillhörande klädvikning. Nu ska jag snart laga mat. Först ska jag kolla på lite kläder.

Pusspuss  

Kommentarer
Postat av: alexander

är det okej om jag flyttar in hos er? ni verkar ju ha det helt enormt mysigt!

2010-03-20 @ 23:21:46
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: P

Då skulle du se hemma hos familjen Brandtberg, DÄR är det mysigt.... :)

2010-03-21 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0