Bibliotekshäng:)

Bibliotekshäng med Emma och Frida. Snart ska vi gå coh kolla på Siris utställning. Sen ledig i någr timmar och sedan tre andra föreställningar ikväll. Grymt kul!

Äsch ni... Jag är lite hypad... Emma är utsedd till ständig dagens bitch... Jag är varm. Nötväcka var dagens pippi idag. Trevligt! Om någraveckor ska vi knalla runt strömmen och lyssn apå fåglar. Sen ska vi bli ihop med någon som hade Naturkunskap A förra terminen, då fick de lära sig om löv. Då kompletterar vi varann. Tack Gunilla för tipset!

Äsch. Nu råkade det bli fettext, jag orkar uinte ändra.

Tuudels


Kommentarer
Postat av: alexander

glad är vad jag blir!

2010-03-11 @ 20:38:57
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0