Apotek!

Emil Jensen – Stressa Inte, Oroa Dig Inte
Åh! Älskar den ironiska tonen! Tror att länken funkar, annars får ni bara skriva in det i spotify, ni vet ju hur det funkar:)

Jaha, inte mycket nytt har hänt... Hade NG-träff. Satt och var rädd att ingen skulle komma, men det löste sig.

Har kommit på idag att jag har ett lite spännande förhållande till Apoteket. Jag kan gå runt där, tänka att lite handkräm behöve jag nog, dessutom är jag dålig på att använda den lilla tandställningstandborsten, så luite flourtabletter kanske skulle göra saken bättre... Ipren kan man ju aldrig få för mycket av, lypsyl behöver jag, i sommar ska jg köpa vätskeersätting (kanske ska försöka dricka ordentligt först?). Det är lite likandant i alla hygienavdelningar i affärer. Jg kan stå  hur länge som helst coh välja ut schampoo, olika märken på bindor och tamponger, ha lukt, våtservetter eller med silk touch och kamomill... Jag kan stå verkligen HUR LÄNGE SOM HELST! Jag tycker det är så sjukt kul! Varför är det så?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag känner igen det där. jag älskar att gå runt på Apoteket och liknande och läsa på baksidan av alla små förpackningar!

2010-03-01 @ 19:50:50
Postat av: Matilda

Goosh vilken underbar låt!

2010-03-01 @ 21:42:15
Postat av: alexander

kan du inte förklara i ett inlägg hur man gör sådana där länkar? mina länkar blir så himla töntiga!

2010-03-02 @ 18:16:48
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: alexander

blir lite sugen på yoga när jag hör låten...

2010-03-02 @ 18:21:44
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0