Aoch

Tänkte bara säga att jag antagligen dör av ont i magen och äckeläckel idag. "Nej nej, det rä vackert. Kul att veta att kroppen fungerar" NEJ!

Nu ska jag baka kaka för jag ska på NG idag och Samuel fyller 17, så då kan vi äta kaka tänkte jag. Fast alla kommer bli superarga, för vad blir det av Lys Melken då? Jaja, det får dom väl ta. Vad ska det bli för kaka? Rulltårta med blåbär på? Kladdkaka? Chokladbollar kanske? Jaja. Nu ska jag äta lite. Måste även dricka vatten, har hört att magontet blir bättre av det. Annars tänker jag (något jag sagt i flera år) gå och få små piller som gör att det försvinner. Ontet alltså, i övrigt är jag ganska glad att se att allt funkar som det ska. Men nu räcker det.

Pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: P

Om det råkar bli nått över av godsakerna (helst rulltårta) så råkar ju jag bo ganska nära och kan behöva lite uppmuntring i skolarbetet :)

2010-03-22 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0