SOOMMARLOOV!

Hej och hå ni!
Jag är ruggarns dålig på att blogga just nu. Men men, snart kommer det igång... Igår sattes alla betygen! Nu är det definitivt slut, wiihoo! Dags för studentvecka! Idag: Träskrugby i Finspång. Imorrn: Mösspåtagning och grillning. Torsdag: Kubb och grillning, tror jag;) Fredag: BAL! Ska bli så himlans kul!

Igår firades de satte betygen hemma hos Brantis. Grillning och så där. Trevligt? Mjoo vars...;)

Nu är det strax dags att gå upp, ska köra folk till finspång. Det är dock ett tag kvar, men ändå... 1 Juni idag då, shiet! Tiden går minsann. Jaja. Det blir nog en skön sommar. Hoppas att man kan få jobb, börjar misstänka att det är nåt fel på min mail, för det är INGEN av typ massa som har svarat på min ansökan. I alla fall ett "Nej, du får inget jobb". Hur svårt kan det vara?

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0