Oj då, we're back!

Nu skriver jag av mig:
Jag är så rackarns asbajstrött på o va sjuk. Jag cyklade upp för Västgötebacken idag och höll på o dö. Jag mår dåligt av att inte träna alls och jag hostar jäääämt! Idag har jag suttit på skitarbetsförmedlingen och jag orkar inte gå igenom vad som hände men jag satt där i två timmar(!) bara för att få reda på att ajg inte behövde vara där. SKIT! Jag har inget jobb coh går omkring och känne rmig värdelös och oviktig. Jag vill göra nåt vettigt! Jag är bara ensam om dagarna för att ajg ska tvätta hus och måla, klippa gräs och baka... Jag är så trött på att vara ensam! Jag kan inte få ett jobb fast jag har sökt en massa, folk hör inte av sig och jag känner mig bara utbytbar... Ähh! Jag vill bara lägga mig ner och sova lääänge...

Idag har jag dock träffat fina människor på eftermiddagen. Fregge/Freggis/Freggeboy/Fnedrik/Söt-Fjejik/Fredrik och Benno/Ebba kom hit på lite fika, mat och promenix. Mysigt! Det går typ ett halvår mellan gångerna vi ses men det är likadant varje gång, lika kul! Tänk! Kanske är det bra att det går ett halvår mellan alla träffar, vi hamnar till slut på samma samtalsämnen som vi alltid gör. Allt utgår från sommaren mellan åttan och nian. Alltid kommer någon ihåg en rolig detalj som liksom "tillför" något:P Vi var små coh otroligt viktiga;)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0