Ischlupischlu

Jaha, en månad sedan sist. Jag har vridit mig i smärta hela morgonen, vaknade av att det kändes som att hela livmoder/äggstock/ledare skulle sprängas. Inte speciellt trevligt. Nu har det gått över till en mer molande värk ända ner i låren. Det funkar när man sitter ner, men upp och stå upp känns mindre skönt... Tack Gud för värmekudden:)

Det är emningen att jag ska vara i folkparken nu, men jag får s ehur det blir med det... Vis ak till Palace och äta ikväll och sen ska vi ut. Det är hårt nu. Man är alldeles trött, sover hela dagarna och går hem till den tidiga soluppgången...

Det ser ut som att det blir fint väder på torsdag i alla fall...:)

Nej ni, dags för lite mat, en Strepsils, lite echinagard och en ipren så småningom. En dusch, lite smink och så där. Sen är det abar o knalla ut i världen igen. bara några timmar kvar av tre års gymnasieslit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0