Host och dåliga egenskaper

Hej och hå, host host!
Jag hostar som en liten tok. Torrhosta, finns det någon mer ovärd hosta? Nej! Jag får huvudvärk av att hosta så mycket! Det är hostan, plus en liten vagelfjant i ögat som kliar och svider. En gång om dagen struntar jag i att det svider och kilar som en galning, det rä det bästa i världen... Efteråt ångrar jag mig bittert. 

Har ni kommit på vad som kommer snart? Det där jag skrev om igår kväll? Jag ger en till ledtråd. 30 juni. 

Jag borde sova. jag ska ju till mackedonkan vid 8.30. Hoppas hoppas hoppas! Hela familjen har gått runt och funderat ut svaga sidor hos mig själv. Det var lite smickrande att de inte kom på något, men så sa dom "det får ju inte vara för grovt, det måste ju gå o vända till nåt positivt".. Jaha, så jag har bra sidor, sen har jag extremt dåliga sidor som skulle göra att jag inte skulle få ett jobb;)

Äsch. Pusspuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0