Frukbarhet, lubrikation och hostattacker

Nu sitter jag fortfarande i sängen, mamma och pappa har redan åkt. Då slapp jag lite beslutsångest på morgonen, det fanns helt enkelt inte tid att springa upp, ha beslutsångest och klä på sig, najs;) Nu hade jag bara beslutsångest...;)

Jaha, idag är det midsommarafton, fruktbarhetsdagen. Haha;) Jag har haft ordet "lubrikation" på hjärnan i flera dagar, på tal om fruktbarhet... Känns lite konstigt att gå runt och upprepa det i huvudet flera gånger om dagen... Vet inte riktigt, my brain is working in the most mysterious ways;)

Oj, där kom dagens första hostattack, spännande:P

Äsch, nu ska jag bara vänta på att klockan blit ett så att jag kan äta lunch med mina små vänner, sen drar jag mig ut till Johanna på grillning och lekar, myspys!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0