Feministsnack;)

Jag har transporterat 90-år gammal syrén till returpunkten, den ramlade i stormen häromdagen... Sorgligt. Den var mycket fin och mycket bra solskydd på uteplatsen... Jaja... Jag skulle ju åka och hyra en släpvagn till det här och finns det finns nog inget som jag hatar så mycket som när killar (och tjejer) inte tycker att tjejer kan göra sånt här. Med "sånt här" menas köra med släpkärra, köra bil överhuvudtaget. Tjejer som tycker att det ska minsann männen göra, jag får kalla kårar. Killar som jobbar på mackar och däckverkstäder som säger "Lycka till!" och sen flinar. Det gör mig så ARG! Jaja, det går bra, jag är en hejare på att köra med släpvagn och så fort jag sätter mig bakom ratten med släpet bakpå så tänker jag HA!

Dom ringde förresten från Mc Donalds imorse, jag ska på arbetsintervju:) Livet rullar nu.

Kommentarer
Postat av: alexander

UPP TILL KAMP, SYSTER!!

2010-06-14 @ 21:27:21
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: elin

Jag blir din stammis ;)

2010-06-15 @ 17:21:48
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0