ECLIPSE:O:D

Jag är mycket slut. Idag har jag städat heeeela huset och tvättat två fönster. Sen har jag ju självklart varit på bio, så här på premiärdagen kan man ju inte göra mycket annat;) Eclipse var lätt den bästa av alla Twilightfilmer. Saken är ju att själva fenomenet får det att spritta i hela kroppen på mig. Men just nu känns Eclipse riktigt bra! Dom hhade fått en bra dynamik och tagit med det viktigaste. Bella och Charlies sex-talk var hilaaarious! Emmett är som vanligt bäst i världen och har extremt roligt manus;) Charlie i sig är skitbra. Rosalie var mycket bättre i den här filmen än i de andra, kanske för att hon har fått mer att arbeta utifrån i den här filmen... Jaja, Victoria var utbytt, det sög! Men men, i övrigt var det en bra film:) GAAAAAAH! Nu är ajg lite nöörd igen, fast inte riktigt liak mycket som senast... Det lägger sig väl...

Nu ska jag drömma sött om en Robert Pattinson:) Oj, lite nördighet och sånt där kommer fram även den här gången. Se Eclipse, den är bättre än de förra:)

Matilda och Emma följde med hem efter bion... Vi drack te och åt mat, feeejnt då! Sen kom den lilla sjuklingen Camilla hit och mös också, nu när vi inet ses så mycket, vissa inte på sjukt länge Här kommer ett litet: Jag älskar er!


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

WHAT?????? HAR DE BYTT UT VICTORIA?? :O:O:O:O

2010-07-03 @ 00:19:34
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0