Update

Jaha, idag var min första dag i boden. Jag hade typ bara mån-onsdag där. Men så ringde Bertil och sa att dom behövde nån som sålde jordgubbar på stan, antagligen hela veckan. "Becca tar det" sa min bror. Naaaajs! Det är ju helt knäppt att det bara släpper så här... Jaa, jag vet inte vad jag ska säga mer. Mitt blogguppehåll håller sig ganska bra. Jag har inte varit inne på någons förutom elins en gång, naaaajs. Jag var ju tvungen att se vad det var som hände i fredags:P

Jaa, ett till avsnitt One Tree Hill. Myspys!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul för dej med Boden!! :D

Angående i Fredags var det ju rätt lugnt.. eller lite lagom galet :)

Det glädjer mej att du läser min blogg, ska se till att tillföra lite mer drama i mitt liv så jag kan skriva om något annat en stora illa luktande djur ;)

2010-07-19 @ 23:14:40
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0