Pssssssycho!

Jag visste att ni fanns där ute nånstans! Man behövde bara länka lite så sköter sig ju det mesta av sig självt. ni förstår, det är dåligt med besökssiffrorna såhär på sommaren. Men nu är vi bara tio ifrån var vi brukar hänga här;)

Vad vill ni höra? Jag lovade ju att jag inte skulle bli så där nördig som jag kan bli ibland. men det gick inte att undvika... Ujuj... Nu börjar alla säga att dom ska se Eclipse idag eller andra dagar. Det finns ju inget annat än att vara först... På riktigt... Jag dör på små människor som inte ha.... Äsch, vi slutar där... Nu skärper jag till mig. Nördar i min ensamhet, går på promenix med Kellan, ringer Robert ni vet, det vanliga...

En annan grej...idag började jag prata med en gräshoppa... Herregud... Den hoppade, jag försökte döda den... Den hoppade och satte sig med sian lömska ögon under ett grässtrå... Neej.. Jag borde sluta prata ikväll, borde sova... Jag är ett psyk:)

Sommar med Ernst ikväll, det var fint! Han gjorde fina grejer o så där ni vet... Sen såg jag typ Reflex. Det var också trevligt, en snygg killeXD Från Bosnien... En jugoslav, har det nåt att göra med min dröm häromnatten? Hoppas inte det...:P Konstigaste drömmen. Jag vet att det var en mardröm, men jag kommer nte ihåg nånting förutom att jag var rädd, män kom in genom mina fönster och mamma och pappa stog och tittade på och sa "det är inget farligt". Men den enda detaljen jag kunde komma ihåg när jag vaknade var att männen var jugoslaver... ? Que?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0