Nu är det slut på det här!

Jag är alldeles för nördig... Jag vetinte hur jag ska få bukt med det här. Inga bloggar på ett tag, förutom den här... Jag vill ju fortfarande skriva. Jag ska inte kolla runt på aftonbladet efter onödig information. Jag ska gå in på facebook en gång om dagen. Nu när jag har börjat med farmville coh Annika tycker så mycket om mig så kanske jag måste försöka skörda en gång om dagen, kanske.

Over and out!

Förresten, igår var vi ute på Trädgårn, Deli och Otten:O Otten, gott folk!? FAIL! Hugo är mycet bättre, så ni vet:) Men det var trevligt ändå:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jadu Rebecca, I fortsättning är jag beredd att vika alla mina utgångar till Hugo, otten var dött...

2010-07-18 @ 21:49:59
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0