Konstnär?

Hittade en bild häromsistens som har legat och skräpat... Tänkte visa den här... Jag vet, ni behöver inte säga nåt. Jag var, och är, en underbar konstnär och dessutom var jag en extremt intelligent 7-åring. Jag visste att om man misslyckades med att göra tydliga mellanrum mellan orden så kan man använda sig av små streck som kan liknas vid bindestreck. Jag visste även hur man skulle ta hand om en häst:) Jag tror dock att jag har råkat vända sadeln åt fel håll och själva hästen är lite smått oproportionerlig...men men, petitesser! Här kommer den, håll i er!



Texten lyder, med bindestreck/mellanrumsstreck och andra felplacerade skiljetecken: en-häst-måste-ha-en-skötare-som rider. På den varje-dag

Som sagt, ni behöver inte säga nåt.

Kommentarer
Postat av: frida

Hahaha :D Vad underbar! Magnifik.

2010-07-06 @ 19:44:25
Postat av: martina

hahahahhahaha, bästa jag läst

2010-07-07 @ 10:18:46
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0